Saturday, December 19, 2009

وبلاگم درست شد...!


   ظاهرا دیگر وبلاگم مشکلی ندارد.می توانم به راحتی در جستجوگر گووگل پیدایش کنم و امیدوارم دیگران هم بتوانند به راحتی از این وبلاگ نورسیده دیدن کنند.
 
 
   
هنوز در مورد قالب و شیوه ی مدیریت نوشته ها مطمئن نیستم.سعی می کنم از قالبی استفاده کنم که ساده تر باشد و کاربرانی که از سرعت پایین اینترنت استفاده می کنند در بالا آمدن صفحه ی اصلی با مشکل مواجه نشوند.- این هم از آن ژست ها بود که  مثلا من هم از وبلاگ سر در می آورم...!

    امروز فکر کردم بیشتر انگلیسی بنویسم تا این چهار کلمه سوادی که بلغور می کنم یادم نرود.واقعا این روزها وقتی برای کاری بیرون می روم و باید انگلیسی صحبت کنم به تته پته می افتم! پس راست می گفتند که زبان خیلی فرار است و نباید برای مدتی از آن غافل شد. در مورد من این مدت بیش از حد کوتاه است...! کافی ست دو روز با انگلیسی سر و کار نداشته باشم, حتی یک خوش و بش کوتاه انگلیسی هم یادم می رود.

   

1 comment:

بهاره said...

خیلی مبارک ! حالا چطور درست شد؟ من تا یه چرخی زدم توش مثل اینکه خودش درست شد دیگه !! :D
من هم موافقم که انگلیسی بنویسی، اینجوری منم می خونم، نه تو انگلیسی یادت می ره، هم من تمرین زبان می کنم ! :D
خوش و شاد باشی.
لاو یو مای دیر آنکل :*