Tuesday, March 29, 2011

کمی هم فارسی بنویسم...!


  
   از انگلیسی نوشتن گاهی خسته می شوم. به ویژه وقتی که می بینم چرخه ی واژه های کاربردی، همچنان بسته  مانده است. نگران دوره ای هستم که سه ماه دیگر به پایان می رسد و باید برای دو تا تست مشکل آماده شوم.
اگر این دوره را را تمام نکنم، سال دیگر خبری از دوره موره نخواهد بود !! نه نای اش را خواهم داشت و نه پولش را. چرا که هزینه های کالج سال آینده بالاتر می رود و تنها برای کسانی رایگان است که کار نمی کنند، حتی کارهای پاره وقت هم نمی تواند دانش آموز را از پرداخت هزینه کلاس معاف کند.

مثل همیشه، به خودم قول هایی می دهم و چند روزی هیجان زده می شوم و دست آخر می بینم هیچ کار خاصی نکرده ام !
نگران همه چیز و همه جا هستم. به آینده کره زمین فکر می کنم و نمی دانم دقیقا" چه کاری از دستم ساخته است !؟
اما شب ها با آرامش بیشتری می خوابم. قبل از خواب از خودم تشکر می کنم که در طول روز اشتباه بزرگی مرتکب نشده ام، خاطری را نیازرده ام و کسی را نرنجانده ام. آنچه را در توان داشته ام برای روزم صرف کرده ام و حق دارم یک خواب آرام را به خودم هدیه کنم.



No comments: