Saturday, April 03, 2010

گزارشی از امورات شخصیه...!!!



     مدت هاست که فرصت نکرده ام چیزی بنویسم.به طرز شگفت انگیزی(!!) سر خودم را شلوغ کرده ام.مخصوصا از روزهای آغازین سال تازه آنقدر درگیر کار شده ام که فرصت نمی کنم اینترنت را جز برای مرور خبرها و سر زدن به ایمیلم باز کنم.

     تلفن های زیادی داشتم که به موقع جواب نداده ام و هنوز نتوانسته ام تماس بگیرم و عذرخواهی کنم.دو روز پیش به ذهنم رسید که به یکی از دوستانم زنگ بزنم و سال نو را بهش تبریک بگویم. اما متوجه شدم که دیگر نوروزی در کار نیست و ...

    با همه ی این گرفتاری ها تصمیم گرفتم در زمان کمی که برایم باقی می ماند کار مفیدی هم کرده باشم.دو تا از بعد از ظهر های هفته را به یک فروشگاه می روم که درآمدش را برای کمک به بیماران قلبی و تحقیق های علمی در این زمینه اختصاص می دهد.این فروشگاه یکی از شعبه های یک مرکز خیریه ی بزرگ در بریتانیاست و کار کردن مفت  برای آنها به من یک رضایت قلبی می دهد و خوشحالم می کند.

    سیگار را «همچنان» ترک کرده ام.در عین حال مواظبم که اشتهایم را به خوردن بیشتر غذا کنترل کنم.با اینکه اسکلتی بیش نیستم...!! اما هیچ تمایلی به اضافه وزن ندارم.

     سرانجام من هم تحت تاثیر فرهنگ انگلیسی قرار گرفته ام که تا سر حد مرگ؛ تا لحظه ای که جانشان بالا می آید تا آن قطره های آخر زندگی مراقب سلامتی شان هستند و واقعا هیچ بهانه ای دست حضرت عزرائیل نمی دهند. 

    

No comments: